ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח אשר נועד לכסות את המבוטח במקרים שונים כגון: אובדן כושר עבודה, נכות כתוצאה מתאונה כלשהי וגם מוות שנגרם מתאונה. קיימות אפשרויות להרחיב את הביטוח כך שיכסה גם תאונות שנעשו ברכב מנועי דו גלגלי או טרקטורון, סיכוני מלחמה פסיבי וטרור. 

במהלך השגרה היומיומית שלנו אנחנו חשופים לפגיעות גוף שונות כתוצאה מתאונות, פגיעות מסוימות מתאונה עשויות להוביל למוות, נכות ברמה מסוימת, הוצאות כספיות גבוהות בגין טיפולים רפואיים והפסד הכנסה במהלך תקופת ההחלמה. ביטוח תאונות אישיות מספק הגנה ופיצוי כספי במקרים של תאונות, הפיצוי הכספי נקבע בהתאם לסכומי הביטוח ובהתאם להגדרה של פגיעות גופניות הקיימת בפוליסת הביטוח. 

חשוב להבין, ביטוח תאונות אישיות הוא לא ביטוח בריאות והוא אינו מכסה כיסויים כגון: ניתוחים פרטיים ותרופות שאינן כלולות בסל הבריאות.

כפל ביטוחי

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח נפרד ועצמאי, ניתן לרכוש אותו בלי קשר לכל ביטוח אחר שקיים ברשותכם. מעבר לכך, קיימת האפשרות לרכוש מספר ביטוחי תאונות אישיות, כאשר מגיע מצב שבו חברת הביטוח צריכה לשלם על תאונה כלשהי, ניתן לקבל פיצוי מכל ביטוח בנפרד לפי סכום הביטוח בפוליסה. זאת בניגוד לביטוחי בריאות, אשר ניתן לקבל באמצעותם החזר (שיפוי) אר ורק על ההוצאות בפועל, ולהפעיל ביטוח בריאות אחד בלבד בכל תביעה.

למי מתאים ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות מתאים לכל אדם בכל גיל, מכיוון שתאונות עלולות לקרות לכל אחד. תוכנית ביטוח תאונות אישיות מעניקה פיצויים בכל מקרה של תאונה אשר גרמה לנכות, אובדן כושר עבודה או מוות. כאמור, הפיצוי הכספי שמתקבל הוא בנוסף ולא במקום הפיצוי במסגרת הביטוחים השונים שיש ברשותכם.

תוכנית הביטוח כוללת פיצויים במקרים כגון:

  • מוות כתוצאה מתאונה – סכום הביטוח יועבר ליורשי המבוטח שרשומים בפוליסת הביטוח, במידה ולא קיימים יורשים בפוליסה הסכום יועבר ליורשים החוקיים של המבוטח.
  • נכות – פיצוי בגלל נכות חלקית או מלאה, נכות זמנית או נכות לצמיתות.  
  • פיצוי עבור שברים וכוויות כתוצאה מתאונה
  • פיצוי יומי בגין ימי אשפוז מתאונה.
  • מצב סיעודי כתוצאה מתאונה.
  • אובדן כושר עבודה זמני.

זמינות גבוהה

אצלנו מאמינים בלקוח מרוצה, הצוות שלנו יספק לך מענה מהיר ויעיל לכל שאלה או צורך.

ניסיון בענף הביטוח

אחרי לא מעט שנות פעילות אנו מכירים היטב את השוק ונדע להתאים מענה מדויק לצורך!

כל חברות הביטוח

אנו עובדים עם כל חברות הביטוח בישראל ונשמח לעמוד לרשותכם ליעוץ מקצועי.

השאירו פרטים למידע נוסף