ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל נחשב לאחד מהביטוחים החשובים ביותר כאשר אנחנו טסים למדינה זרה, הוא מהווה כיסוי בגין הוצאות של טיפולים ושירותים רפואיים שונים, שאנחנו עשויים להזדקק אליהם במהלך שהותנו בחו"ל. 

כאשר אנחנו נמצאים במדינה זרה, כל טיפול רפואי שנקבל – בין אם מדובר בטיפול רפואי עקב פציעה או טיפול רפואי עקב מחלה, יהיה כרוך בתשלום כספי. שירותי רפואה במדינות זרות הם עסק יקר בלשון המעטה. ביקור רופא עלול לעלות לנו מאות שקלים, טיפול רפואי עשוי לעלות לנו אלפי שקלים, ואילו אשפוז במדינה זרה עלול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. 

ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי מקנה לנו כיסוי רחב ומקיף לטיפולים רפואיים שונים, ניתן להרחיב את היקף הכיסוי בהתאם למקום אליו אנחנו נוסעים ובהתאם לאופי הנסיעה. כך למשל, אם מדובר בנסיעה אשר כוללת בתוכה פעילויות אתגריות שונות, ניתן להרחיב את הפוליסה ולרכוש כיסוי לספורט אתגרי. כמו כן, ניתן להרחיב את היקף הכיסוי בהתאם למצבו הבריאותי של המבוטח. מבוטחים אשר חולים במחלה כרונית, נשים בהריון, מבוטחים שנוטלים תרופות קבועות ועוד, יוכלו לרכוש ביטוח רפואי שמותאם להם באופן אישי ולוקח בחשבון אפשרות של החמרה במצב הרפואי שלהם. 

ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי אינו כולל בתוכו כיסוי של גניבה או אובדן חפצים אישיים ומטען, מכשירים חשמליים למיניהם או מצבים בהם יש צורך בביטול הטיסה, בהארכה או קיצור השהות במדינה הזרה. הנושאים הללו נכללים בכיסויים המורחבים של ביטוח הנסיעות.

כיסויים רפואיים: ביטוח נסיעות לחו"ל

הכיסויים הרפואיים בביטוח נסיעות לחו"ל כוללים בתוכם: ביקור רופא, תשלום בגין קניית תרופות, הוצאות מיון או אשפוז, טיפולי שיניים דחופים, הריון אשר התגלה במהלך השהות במדינה זרה, כיסוי עבור הוצאות בגין העברה יבשתית, אווירית וחילוץ של המבוטח. ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה גם הטסה של המלווה בעת הצורך, בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח.

זמינות גבוהה

אצלנו מאמינים בלקוח מרוצה, הצוות שלנו יספק לך מענה מהיר ויעיל לכל שאלה או צורך.

ניסיון בענף הביטוח

אחרי לא מעט שנות פעילות אנו מכירים היטב את השוק ונדע להתאים מענה מדויק לצורך!

כל חברות הביטוח

אנו עובדים עם כל חברות הביטוח בישראל ונשמח לעמוד לרשותכם ליעוץ מקצועי.

השאירו פרטים למידע נוסף