ביטוח מחלות קשות

אין ספק שמחלה קשה טומנת בחובה השלכות מרחיקות לכת. מחלה קשה גובה מהחולה ומשפחתו מחירים גבוהים, כרוכה בהתמודדות נפשית מורכבת עם המחלה עצמה, לצד ההתמודדות עם מציאות כלכלית לא פשוטה, שנגרמת כתוצאה מפגיעה בהכנסות הקבועות של החולה וקרוביו. המטרה העיקרית של ביטוח מחלות קשות היא להקל על המבוטח ומשפחתו, ולתת לו פיצוי כספי מיידי שיאפשר לו להסתגל למצב החדש אליו הוא נקלע, וזאת בכדי שיוכל להתמקד בהחלמה מהמחלה בה הוא חולה. 

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח שניתן לרכוש אותו במסגרת ביטוח בריאות פרטי, והוא מקנה למבוטח פיצוי כספי שנקבע מבעוד מועד בפוליסה, בעת גילוי מחלה קשה בקרב המבוטח. חשוב להדגיש, הסכום הכספי שמתקבל הוא בגדר פיצוי, ולכן הוא אינו תלוי בהוצאות המבוטח למימון המחלה הקשה. 

במסגרת ביטוח מחלות קשות, ישנה אפשרות לרכוש כיסויים לסוגים שונים של מחלות. המבוטח יכול לקבוע מהו סכום הפיצוי אותו ירצה לקבל במקרה של מחלה קשה, ובהתאם לכך ייקבעו דמי הביטוח (הפרמיה). 

כיסוי הוצאות נלוות עקב מחלה קשה

ההתמודדות עם מחלה קשה היא מורכבת עבור האדם החולה וגם עבור בני משפחתו. מטרתו של סכום הביטוח שנקבע בפוליסת ביטוח מחלות קשות, היא לכסות הוצאות שונות כגון: אובדן ימי עבודה של החולה או של בן או בת הזוג של החולה, נסיעות וטיסות לצורך טיפולים, עלויות טיפול בילדים, הוצאות על תמיכה פסיכולוגית וכדומה.

מה נכלל בתוך הכיסוי של ביטוח מחלות קשות?

הכיסוי כולל בתוכו סכום פיצוי חד פעמי שניתן למבוטח, כאשר מתגלה אצלו מחלה קשה שמוגדרת בתנאי הפוליסה. סכום הפיצוי נע בין 50 אלף שקלים ל- 600 אלף שקלים. סכום הפיצוי משתנה בין חברות הביטוח השונות. אין צורך בהוכחה של הוצאות על מנת לקבל את סכום כספי הביטוח, אלא אך ורק מסמכים רפואיים המעידים כי התגלתה מחלה שמופיעה ברשימת המחלות המכוסות בפוליסת הביטוח.

זמינות גבוהה

אצלנו מאמינים בלקוח מרוצה, הצוות שלנו יספק לך מענה מהיר ויעיל לכל שאלה או צורך.

ניסיון בענף הביטוח

אחרי לא מעט שנות פעילות אנו מכירים היטב את השוק ונדע להתאים מענה מדויק לצורך!

כל חברות הביטוח

אנו עובדים עם כל חברות הביטוח בישראל ונשמח לעמוד לרשותכם ליעוץ מקצועי.

השאירו פרטים למידע נוסף