ביטוח חיים למשכנתא

ביטוח חיים משכנתא נועד להגן על בני המשפחה של הלווים במקרה שאחד מהם נפטר, ולמנוע מהם סיטואציה של המשך תשלום המשכנתא או אובדן של הנכס אשר משועבד לבנק. במצב בו אחד הלווים הלך לעולמו, הבנק מקבל מחברת הביטוח את יתרת הסכום לכיסוי מלא של הלוואת המשכנתא – כך נמנע מצב אבסורד, שבו משפחתו של הלווה צריכה להמשיך ולשלם את החזרי המשכנתא לבנק או למסור את הנכס לידי הבנק. 

אין ספק שרכישת דירה היא צעד משמעותי ומשמח מאוד במהלך החיים של כל אדם. מעבר לסיכונים ולבירוקרטיה הכרוכים בלקיחת משכנתא, מדובר בסיטואציה משמחת אשר מקנה לנו את האפשרות להגשים את חלומנו ולרכוש דירה משלנו. משכנתא היא הלוואה גדולה הכרוכה בהתחייבות לאורך שנים ארוכות, לכן חשוב לקחת את הנושא ברצינות ובכובד ראש ולוודא שתצליחו לעמוד בהחזרי הלוואת המשכנתא ללא כל בעיות בדרך.

מהי המטרה של ביטוח חיים למשכנתא?

ביטוח חיים משכנתא משמש אותנו במקרים בהם בן או בת הזוג הלווים הולכים לעולמם. בני המשפחה נותרים להתמודד עם האובדן והאבל לצד התמודדות עם מציאות כלכלית חדשה. אסון משפחתי מהסוג הזה, עלול להוביל את המשפחה האבלה להתדרדרות כלכלית קיצונית. עלול להתרחש מצב שבו הבנק מעמיד למכירה את הדירה המשועבדת לבנק, על מנת לכסות את הסכום הכספי שנותר למשפחה לשלם. סיטואציה כזו עלולה להוביל את המשפחה למצב שבו היא נותרת ללא קורת גג. 

ביטוח חיים משכנתא מעניק ביטחון לבני המשפחה מחד, ומאידך מעניק ביטחון לבנק שרוצה בטוחה עבור כספו. כאמור, כשאחד מהלווים נפטר, סכום הביטוח משולם ישירות לבנק, ובני המשפחה יכולים להמשיך להחזיק בדירה ללא צורך בהמשך תשלום יתרת המשכנתא.

האם קיימת חובה על רכישת ביטוח חיים למשכנתא?

כן, כיום ביטוח חיים משכנתא הוא בגדר חובה. הבנקים מתנים את לקיחת המשכנתא, ברכישת פוליסת ביטוח חיים משכנתא וביטוח מבנה, זאת מכיוון שביטוח המשכנתא מהווה עבורם בטוחה לכסף שנתנו ללווים, ואילו ביטוח המבנה, מבטח את הנכס שמשועבד לבנק לאורך כל חיי הלוואת המשכנתא.

זמינות גבוהה

אצלנו מאמינים בלקוח מרוצה, הצוות שלנו יספק לך מענה מהיר ויעיל לכל שאלה או צורך.

ניסיון בענף הביטוח

אחרי לא מעט שנות פעילות אנו מכירים היטב את השוק ונדע להתאים מענה מדויק לצורך!

כל חברות הביטוח

אנו עובדים עם כל חברות הביטוח בישראל ונשמח לעמוד לרשותכם ליעוץ מקצועי.

השאירו פרטים למידע נוסף