מהו ביטוח בריאות פרטי ולמה הוא כל כך חשוב?

בעת מחלה, המצב האופטימלי הוא לקבל את הטיפול הטוב ביותר בתנאים הטובים ביותר ובטווח הזמן הקצר ביותר. את כל אלה, ביטוח בריאות פרטי יכול להבטיח לכם. אז מהו ביטוח בריאות פרטי ולמה אתם צריכים אותו? כל המידע בהמשך! הישארו איתנו! 

ביטוח הבריאות הממלכתי, הקיים בישראל מאז 1995, מחייב כל אזרח להיות מבוטח דרך אחת מקופות החולים, והוא מעגן בתוכו שירותים רפואיים בסיסיים כגון: בדיקות, טיפולים, תרופות, אשפוזים וניתוחים, במחירים מסובסדים. תשלום ביטוח הבריאות הממלכתי הוא תשלום חובה, המחושב על פי ההכנסות, הוא מנוכה באופן אוטומטי משכרם של שכירים, ואילו עצמאים נדרשים לשלם אותו ישירות לביטוח הלאומי. 

בנוסף לסל הבריאות הבסיסי, ניתן לרכוש את הביטוחים המשלימים (שב"ן) של קופות החולים, אשר מרחיבים את הכיסויים ומאפשרים לקבל שירותים וטיפולים רפואיים מסובסדים במוסדות פרטיים, שבהסדר עם קופת החולים. 

ביטוח בריאות פרטי 

ביטוחי הבריאות הפרטיים מטעם חברות הביטוח, נותנים מענה על שירותים רפואיים שלא נכללים בביטוח הבריאות הממלכתי ובביטוחים המשלימים מטעם קופות החולים. 

ביטוח בריאות פרטי מציע מגוון כיסויים רחב כמו למשל: מימון ניתוחים בארץ ובחו"ל ובחירה במנתח ובמוסד הרפואי, השתלות, תרופות שלא בסל, טיפולי שיניים, פיצויים במחלה קשה, תאונה ואובדן כושר עבודה. 

מימון ניתוח פרטי, יש לציין, יכול לכלול את עלויות הייעוץ, האשפוז, בדיקות מקדימות, העברה באמבולנס,  שכר לצוות, תרופות, טיפולי שיקום, גמלת החלמה לאחר ניתוח וגם פיצוי בשל מוות או סיעודיות בעקבות הניתוח.  

בנוסף, ניתן לרכוש כיסוי לשירות אמבולטורי, חוות דעת של מומחים מחו"ל, ניתוחי השתלה בחו"ל, שירותי הריון, לידה והפרייה, טיפולים ותרופות שלא כלולים בסל הבריאות ועוד. 

למה מומלץ להצטייד בביטוח בריאות פרטי? 

כל עוד אנחנו צעירים ובריאים, סוגיית הטיפול הרפואי נראית זניחה ורובנו נוטים לסמוך על מה שקופת החולים מספקת בעבורנו. אך לצערנו, אין ערובה לבריאות טובה למשך כל החיים.

חשוב לדעת שדווקא עבור צעירים, בעיקר אם הם עומדים להביא ילדים לעולם, ביטוח בריאות פרטי כולל סעיפים רלוונטיים, הכוללים: מימון טיפולי פוריות, בדיקות מעקב הריון, מיילדות ואם לרפואת תינוקות וילדים, במרפאות מומחים, תוך קיצור תורים משמעותי בהשוואה לשירותי הרפואה הציבורית.

בנוסף, בגיל צעיר הפרמיות על ביטוח הבריאות הפרטי נמוכות יותר מאשר בגיל המבוגר, מה שיכול להיות אפילו משתלם יותר, מרכישת הביטוח המשלים של קופת החולים.

 

איך בוחרים ביטוח בריאות פרטי? 

היצע פוליסות ביטוח הבריאות בישראל הוא גבוה וחשוב לבצע סקר שוק ולבחור בהצעה המתאימה לכם ביותר, מבחינת הכיסויים ושאר תנאי הפוליסה.

חשוב לקחת בחשבון שעלות הפוליסה וטווח הכיסויים, מותאמים באופן אישי בהתאם לנתוני המבוטח, למצבו הרפואי העכשווי וההיסטוריה הרפואית שלו. כמו למשל, השמנת יתר, הרגלי עישון, עבודה הכרוכה בסיכון או עיסוק בתחביבים מסוכנים. לכן כל מבוטח ישלם פרמיה אחרת, בהתאם להצהרת הבריאות שלו ולכיסויים שבחר. 

לפרטים נוספים אודות ביטוח בריאות פרטי, צרו עימנו קשר עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות ללא התחייבות! 054-4940500 | 077-3014-893

תורים נוספים

שתפו אחרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
דילוג לתוכן